TRAŠKIOS BULVYTĖS IR JAUTIENA SU ČESNAKINIU JOGURTU

Šį patiekalą su vyru vienbalsiai titulavome skaniausia mėnesio vakariene ir net nusprendėme, kad įeitų į AML restorano meniu (o tai mūsų namuose yra aukščiausios klasės įvertinimas 🙂

Skonių derinys išties nepaprastas – ypatingai traškios bulvytės, minkštas, sultingas ir tobulai iškeptas Feel the Beef brandintos jautienos antrekotas, marinuotų raudonųjų svogūnų cinkelis ir visa tai ant česnaku ir krapais gardinto graikiško jogurto patalų. Maksimalus malonumas su kiekvienu kąsniu.

Kiekiai nurodyti 2 porcijoms.

Marinuotiems svogūnams reikės (Gaminami iš vakaro):

• 2 raudonųjų svogūnų

• Druskos, pipirų

Dar reikės:

Gaminame:

1. Dieną prieš ruošiame marinuotus svogūnus: į stiklainį pilame karštą vandenį, beriame druską, cukrų ir išmaišome, kol ištirpsta. Tuomet sudedame plonomis juostelėmis pjaustytus svogūnus ir užpilame actu. Palaikome kambario temperatūroje kelias valandas, tuomet siunčiame į šaldytuvą per naktį. Kitą dieną svogūnai jau paruošti valgyti. Taip paruoštus svogūnus galima laikyti šaldytuve apie 2 savaites.
  2. Ruošiame bulves: jei bulvės mažos, peprjauname jas pusiau, jei didesnės, tuomet supjaustome stambiais griežinėliais. Verdame bulves pasūdytame vandenyje kol suminkštėja (tik nepervirkite). Tuomet perkeliame bulves ant kepimo popieriumi išklotos skardos, stiklinės pagalba lengvai patraiškome. Apšlakstome aliejumi, pabarstome prieskoniais ir kepame 190 laipsnių orkaitėje su vėjelio funkcija 20 min – kol gražiai apskrunda ir tampa traškios.
  3. Ruošiame jautieną: gerai įkaitiname keptuvę su aliejumi. Į ją dedame kambario temperatūros jautieną ir kepame 8 minutes, tiksliai kas minutę apversdami. Kai mėsa iškepa, pabarstome druska ir pipirais bei paliekame kambario temperatūroje 5 minutėms, tuomet supjaustome plonomis juostelėmis.
  4. Ruošiame jogurtą: sumaišome visus ingredientus.
  5. Į lėkštes tepame jogurto padažą, ant viršaus išdėliojame bulves, jautienos juosteles, marinuotus svogūnus. Apšlakstome čili aliejumi ir papuošiame krapų šakelėmis.

Reklama sukurta bendradarbiaujant su Feel the Beef.